Clarins Joli Rouge Brilliant: you were born to shine

A colorful lip treatment. A fresh brilliance that does not sacrifice comfort. This is Clarins new Joli Rouge Brilliant, an incomparable lipstick that, in the wake of his predecessor Joli Rouge, really makes a high-impact statement in terms of beautifulness.

Designed for all those women that look for an intuitive gesture and application, a long-lasting comfort and a subtle, irresistible color that plays with transparency and sends a luscious message, Joli Rouge Brilliant is the new must-have for the warm season. Lips are supple, moisturized, beautifully defined and luminous. Joli Rouge Brilliant is a seductive signature that enhances the lips in a whisper, making them vibrate with light thanks to a subtle dose of fine pearls. It is a unique treatment that, blending skin care and sparkle with consummate skill, delivers six hours of hydration. But what about the lasting power? It’s pretty good too, but if you want to improve it of about 6 hours, try combining the Joli Rouge Brilliant with the new Eclat Minute Base Fixante, a lip care in service of color that prevents lipstick from bleeding into fine lines.

Sine qua non chez Clarins, also Joli Rouge Brilliant underlines its commitment to the planet making each lipstick case 25 grams lighter and this represent a 9% reduction in greenhouse gas emission. Never putting on a lipstick was so responsible.


Un trattamento colorato per le labbra. Una brillantezza inedita che non sacrifica il confort. Questo è il nuovo Joli Rouge Brilliant di Clarins, un rossetto ineguagliabile che, sulla scia del suo predecessore Joli Rouge, non lascia mai a bocca asciutta. Letteralmente. 

Pensato per le donne che cercano una gestualità facile, un’applicazione intuitiva, un confort duraturo e un velo di colore iridescente che pur giocando con la trasparenza, lancia un messaggio chiaro e sensuale, Joli Rouge Brilliant è il nuovo must-have per la bella stagione. Le labbra sono morbide, idratate, uniformi e luminose. È una firma seducente che sublima le labbra in un soffio, facendole vibrare di luce grazie ad un dosaggio sottile di fini madreperle. È un trattamento ineguagliabile che conferisce sei ore di idratazione. La tenuta? Ottima anche quella, ma se proprio volete una resa ancor migliore (di circa 6 ore) abbinate ai Joli Rouge Brilliant la nuova Eclat Minute Base Fixante, un trattamento al servizio del colore che scongiura le sbavature prendendosi cura delle labbra. 

Sine qua non di Clarins, anche Joli Rouge Brilliant si impegna per il pianeta alleggerendo il suo astuccio di ben 25 grammi per ridurre le emissioni di gas a effetto serra del 9%. Mai mettersi il rossetto è stato cosi responsabile.