La Prairie makes multitasking extremely luxurious
You see, with La Prairie Cellular Swiss Ice Crystal Transforming Cream SPF30 complexion is flawless, even and smoother and yet natural. Some dark spots still peek through but the result is radiant.
Vedete con la Cellular Swiss Ice Crystal Transforming Cream SPF30 di La Prairie, l'incarnato è uniforme, liscio eppure naturale. Qualche macchietta scura si intravede ma il risultato finale è assolutamente luminoso.
(la versione italiana continua in basso.
It's called Transforming Cream and never a name was more appropriate. The latest addition to La Prairie range is a day cream, a moisturizer with invigorating powers that is also also able to set the tone. A color tone, that adapts itself to the complexion needs going to determine what and where to fix, and how. And the bright side is that with Cellular Swiss Ice Crystal Transforming Cream SPF30 you can cut back on your beauty routine steps by applying a single product for moisturizing, sun protection and makeup.
Strong of the Swiss Ice Complex, the Transforming Cream is a real treatment product that helps the skin to restore the protection it needs to withstand environmental stresses (and not only) and aging process. All thanks to the extraordinary survival power of two alpine plants and of a seaweed, both discovered in the highest peaks of the Swiss Alps, from which La Prairie has developed a complex (Swiss Ice Crystal Complex) that is able to protect the DNA and therefore to combat the first signs of aging.
Hence debunked the myth that wants La Prairie dedicated exclusively to the most mature skins.
Back to us, another strong point of the Transforming Cream relies in its smart pigments that can adapt and correct the color complexion balancing its tone. Skin appears smoother, more radiant, younger yet it maintains an extremely natural look. The texture is buildable and offers a light to medium coverage, the formula is suitable for all skin types and being oil-free is perfect for an all-around-the-year use. Transforming Cream is the solution for who in the morning is always in a hurry. It is a concentrate of beauty that pleases even the most demanding women.
Si chiama Transforming Cream e mai nome fu più appropriato. L’ultima nata in casa La Prairie è una crema da giorno, idratante dal potere rinvigorente, che per di più vi dà anche un tono. Un tono di colore, che si adatta all’incarnato andando ad individuare cosa correggere e come. E il bello è che con Cellular Swiss Ice Crystal Transforming Cream SPF30 potete tagliare sugli step della vostra beauty routine applicando un solo prodotto per idratazione, protezione solare e makeup.
Forte del Swiss Ice Complex, Transforming Cream è un vero e proprio prodotto di trattamento che aiuta la pelle a ripristinare la protezione di cui ha bisogno per resistere agli stress ambientali (e non solo) e al trascorrere del tempo. Il tutto grazie allo straordinario potere di sopravvivenza di due piante alpine e di un’alga - scoperte nelle vette più alte delle Alpi Svizzere - da cui La Prairie ha sviluppato un complesso (Swiss Crystal Ice Complex) in grado di proteggere il DNA e quindi di contrastare i primi segni d’invecchiamento.
Ecco quindi sfatato il mito che vuole i prodotti La Prairie dedicati sono alle pelli più mature.
Ma torniamo a noi, altro punto di forza della Transforming Cream sono i suoi pigmenti intelligenti capaci di adattarsi e di correggere il colore dell’incarnato bilanciandone il tono. La pelle appare subito più uniforme, più radiosa, più giovane pur mantenendo un aspetto estremamente naturale. La texture è modulabile e offre una copertura da leggera a media, la formula è adatta a tutti i tipi di pelle ed essendo oil free, si presta per un uso a 360° tutto l’anno.
Transforming Cream è la soluzione per chi la mattina è sempre di corsa. È un concentrato di bellezza che accontenta anche le donne più demanding.